Snart är det jul...


Onsdagen den 17:e december var det begravningsgudtjänst i Åtvids gamla kyrka för vår älskade mamma...
Jag hoppas att ni har läst vad min syster har skrivit, hon lyckades beskriva precis hur fint det var. Jag tror att det blev som mamma skulle velat ha det, ljust och fint med mycket ljus och blommor. Det var så otroligt vackert och så skönt att se att mamma har betytt så mycket för så många människor.

Det är många som jag skulle vilja tacka.




Om tre dagar är det julafton, det kommer att bli väldigt annorlunda och jobbigt iår, jag som alltid älskade julen. Jag handlar julklappar precis som förut, jag julpyntar som jag alltid gjort men det känns inte som att det spelar någon roll.
Jag vet att den här julen kommer att vara den jobbigaste, det kommer kännas bättre nästa år men vi är inte där än så på något sätt ska vi ta oss igenom den här och försöka ha det så bra som vi kan.

Det känns fortfarande så overkligt, jag vaknar varje morgon och hoppas att det inte ska vara sant...
Jag saknar dig mamma så otroligt mycket...


Kommentarer
Postat av: Elin

jaah du! det har varit ett jobbigt år, med mycket gråt! så vi får göra det bästa av situationen.. och när vi då sitter runt granen så får vi tänka tillbaka på den Anita som frisk, och de dagarna hon var som gladast!:)hon finns alltid med oss men inte så som vi skulle villja./ hälsa henke kramar

2008-12-22 @ 19:22:14
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: systern

Vad fint du skrivit systern =)

Tack för den här julen. Tack vare er alla blev den så bra som den kunde! Hälsa Henk The benk! Kram

2008-12-25 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0