Sms

Vaknade idag och kände inte alls för att gå upp, ville bara sova bort hela dagen. Misstänkte att det var något jag drömt som påverkade mig men kan inte komma ihåg vad. Gick upp och åt frukost men kände mig bara ledsen. Av någon anledning fick jag för mig att leta upp min gamla mobil, satte i mitt sim-kort och där var dom, alla gamla sms från mamma och allt bara brast. Jag läste och läste och tårarna ville inte sluta rinna. Där stod att hon hade de finaste, underbaraste döttrana man kunde önska sig, hon berättade hur det var på deras resa i Skottland, att hon testat en god öl och shoppingdagar i Ullared. Sen började sms:en handla mer om sjukhusbesöken, vad läkarna hade sagt och resultaten från alla prover. Efter det fanns det inga fler från mamma men däremot från alla våra underbara vänner och släktingar som tänkte på oss och ställde upp hela tiden. Vet inte om jag kunde ta till mig allt då men nu när jag läste dom 1½ år senare blev jag alldeles rörd över alla fina och tröstande ord vi fick.
Trots att det har gått en tid så kommer det dagar när saknaden bara sköljer över mig och man grabbar tag i det man har kvar för att minnas hur det var när hon fortfarande fanns hon oss.
Minnen och många många tårar var vad jag behövde idag.


Kommentarer
Postat av: appa

tårar kan lättta på trycket min fina dotter

2010-05-10 @ 20:09:09
Postat av: sys

Det är helt sjukt sys... Jag har haft samma känsla som du. Satt här igår o tänkte på lilla mamma. Usch vad jag saknar henne! Kram sys

2010-05-11 @ 13:16:20
Postat av: elin

saknaden är stor efter en kär faster!

2010-05-12 @ 09:16:59
URL: http://cooolaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0