Det är vi tusan värda...

Ca 17 saker i huvudet, 28 bollar i luften, kalendern fulltecknad, 3 st möten att förbereda och man har fortfarande energi kvar för disken, tvätt, rensa skafferiet, lindy hop och läsa en bra bok. Och varför inte passa på att träffa familj och vänner. Och jag älskar det...

Var i ungefär samma situation för 2 år sedan men av en helt annan anledning än idag. Slet som ett djur på jobbet, jobbade mängder med övertidstimmar i tre olika butiker, hittade på så mycket jag bara kunde komma på, passade på att flytta och mycket mycket mera. Då var det en räddning, flydde från klumpen i magen av oro, ignorerade varje känsla i kroppen, undvek att tänka på vad som kunde hända. Hoppades hoppades ända in i det sista men fick trots det ett smärtsamt uppvaknande och förlorade mamma. Har fått känna på hur hårfin gränsen kan vara från att energin sprudlar till att ligga i sängen och dra täcket över huvudet och aldrig mer vilja vakna igen. Tvinga sig att gå upp och genomlida dag efter dag.

Sakta men säkert så kom energin tillbaka, det tog sin lilla tid men nu finns den där igen utan klumpen i magen och oron hängandes över mig. Den ständiga saknaden kommer jag alltid att få leva med men nu hoppas jag något innerligt att man ska få må bra, det är vi tusan värda...


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja ,du är värd att få må bra. Kramar

2010-10-15 @ 06:54:10
Postat av: Josse

Det är hon verkligen!

O jag kan alltid hjälpa dig att hålla dig sysselsatt :D

2010-10-15 @ 15:34:16
Postat av: sys

KRAM till världens bästa syster!

2010-10-16 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0